Couple Plunges to Death From Bridge in Peru : Couldn't Resist Kissing Each Other by bigbossmaxx in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 1 insightful - 1 fun1 insightful - 0 fun2 insightful - 1 fun -  (0 children)

Now thats just proof "Love hurts" lmao

What Can Happen When You Leave a 2 Year Old Home Alone With a Window Open by death in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 2 insightful - 1 fun2 insightful - 0 fun3 insightful - 1 fun -  (0 children)

Damn.... that razer wire is pretty effective then huh

Liveleak.com - Man eaten alive by brown bear - aftermath by edwwsw in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 5 insightful - 1 fun5 insightful - 0 fun6 insightful - 1 fun -  (0 children)

I thought this was "watch people die" not "see a dead body already dead and nothing interesting happens"

Thank me later by Reddit_Sux in Pokemon

[–]Reddit_Sux[S] 1 insightful - 1 fun1 insightful - 0 fun2 insightful - 1 fun -  (0 children)

Was originally going to post on Reddit, but I really cant stand reddit these days I honestly hate that entire community with a passion now, pretentious spell checking grammar nazi cunts

Shocking moment motorcyclists plunge into rapid floodwater after makeshift bridge collapses in Cambodia by zoristtot in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 1 insightful - 1 fun1 insightful - 0 fun2 insightful - 1 fun -  (0 children)

more funny than shocking

[Archive] Woman Killed By Brick Through Windshield by zoristtot in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 5 insightful - 1 fun5 insightful - 0 fun6 insightful - 1 fun -  (0 children)

yeah this one still kinda gets to me... i mean ive seen it all and its not the content itself that faces me just the... its so fucking random yet so preciously accurate...

[Archive] Lighter Ignites Gas Leak Explosion by zoristtot in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 1 insightful - 1 fun1 insightful - 0 fun2 insightful - 1 fun -  (0 children)

and thats why you dont smoke indoors... unless its weed.. coz weed is cool I guess... :/

[Archive] Trinidadian man commits suicide by setting car on fire by zoristtot in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 2 insightful - 2 fun2 insightful - 1 fun3 insightful - 2 fun -  (0 children)

He went ghost rider at the end lol

[Archive] Trinidadian man commits suicide by setting car on fire by zoristtot in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 1 insightful - 1 fun1 insightful - 0 fun2 insightful - 1 fun -  (0 children)

out of all the ways to go.... fuck fire.... and he didnt even die to just siffered burns to 75 percent of his body, now hes gonna suffer for life. what a dumbass, should have just shot himself in the head

[Archive] Woman hit by train........ by zoristtot in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 1 insightful - 1 fun1 insightful - 0 fun2 insightful - 1 fun -  (0 children)

The guy filming to had plenty of time to run up try pull her off the tracks or anything... but nope just stands there filming... what a good cunt, well good for this sub anyway

[Archive] Woman hit by train........ by zoristtot in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 1 insightful - 1 fun1 insightful - 0 fun2 insightful - 1 fun -  (0 children)

And also... india... another one bites the dust

[Archive] Woman hit by train........ by zoristtot in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 1 insightful - 1 fun1 insightful - 0 fun2 insightful - 1 fun -  (0 children)

oooo I remember this one, Brutal

[Archive] Volcano Selfie goes very very wrong by zoristtot in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 2 insightful - 2 fun2 insightful - 1 fun3 insightful - 2 fun -  (0 children)

hahahaha that was actually pretty funny, didnt even look like she tried to hold onto anything just rid it like a slide straight to hell

Amusement park accident in India by DoctorsHateHim in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 2 insightful - 1 fun2 insightful - 0 fun3 insightful - 1 fun -  (0 children)

You couldn't even pay me enough to go to india in the first place lol

Amusement park accident in India by DoctorsHateHim in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 1 insightful - 1 fun1 insightful - 0 fun2 insightful - 1 fun -  (0 children)

lol Indians, god they are useless at like everything

17 year old goalie takes a PK to the chest, falls over dead from a heart attack by SFinTX in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 2 insightful - 1 fun2 insightful - 0 fun3 insightful - 1 fun -  (0 children)

he stopped the ball, his heart stopped him

17 year old goalie takes a PK to the chest, falls over dead from a heart attack by SFinTX in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 1 insightful - 2 fun1 insightful - 1 fun2 insightful - 2 fun -  (0 children)

for some reason I read that as gorilla not goalie lol

Guy spasms and dies after getting K.O by Reddit_Sux in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux[S] 27 insightful - 7 fun27 insightful - 6 fun28 insightful - 7 fun -  (0 children)

Also, I thought our community was back? There's only a post every few days such here, I liked checking the New vids everyday on the Old WPD like it was part of my morning routine, Check the news, Check the weather, Check emails, Check facebook, Check what fucking idiots died in crazy ways overnight, I'm gonna start looking for new videos to post here daily and hopefully we can get it back like it was

Liveleak.com - Fatal Crash of RV Flying onto a Ferry Boat by edwwsw in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 9 insightful - 3 fun9 insightful - 2 fun10 insightful - 3 fun -  (0 children)

He made it though! That was fucking badass

Industrial in China by Racist in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 3 insightful - 3 fun3 insightful - 2 fun4 insightful - 3 fun -  (0 children)

Because.... China.. There fucking idiots... Don't seem to think very logically over there.. and I would say a Combo, Crushed bones, Crushed organs, Extreme pain etc etc

Do you think you've seen the holocaust? I thought I had. by anescient in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 13 insightful - 1 fun13 insightful - 0 fun14 insightful - 1 fun -  (0 children)

The fuck is this shit bruh? wheres the death at and stuff? Boring wiki article is boring, Now fuck off

Woman on a scooter tries to knock over another, gets instant karma. by Asenath in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 1 insightful - 4 fun1 insightful - 3 fun2 insightful - 4 fun -  (0 children)

And thats why you should open your eyes... oh wait.. they cant lol

Worker gets shrink-wrapped by SFinTX in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 3 insightful - 6 fun3 insightful - 5 fun4 insightful - 6 fun -  (0 children)

lol thats a wrap

Fat Woman Commits Suicide By Jumping From Bridge by death in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 1 insightful - 1 fun1 insightful - 0 fun2 insightful - 1 fun -  (0 children)

they couldnt try catch her head atleast... chuck a pillow down... anything.. really... fuckin idiots

Brazilian Prisons, Mans Brains Scooped Out & Eye Torn Off. by death in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 8 insightful - 4 fun8 insightful - 3 fun9 insightful - 4 fun -  (0 children)

This... Apparently lol

Brazilian Prisons, Mans Brains Scooped Out & Eye Torn Off. by death in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 7 insightful - 2 fun7 insightful - 1 fun8 insightful - 2 fun -  (0 children)

lol there all just digging in like its a god damn buffet and there all starving, what the actual fuck

Domino effect in a 3rd world warehouse by hajamieli in WatchPeopleDie

[–]Reddit_Sux 3 insightful - 1 fun3 insightful - 0 fun4 insightful - 1 fun -  (0 children)

Old, very old, I was shown this at orientation to a job like 6 years ago