all 28 comments

[–]TumbleweedFireflies🍷 your ol' drunk mod[M] [score hidden] stickied comment (2 children)

Hopefully I'm catching this thread early enough, before it breaks rule 3.

I get it. I immediately wanted to talk shit about that dude instead of focusing on the facts of why he's not a lesbian. If even I, as a mod, had to hold myself back ... I don't expect anyone else wants to. That's why I'm here.

THAT IS NOT WHAT THIS SUB IS ABOUT.

LGB does not exist to beat the T into erasure, nor to mock them or make fun of them. We're not catty immature children who lift ourselves up by shoving others down. We may very well have trans members among us, considering our very long past with gender-nonconformity. As long as trans people recognize their biological sex as basis for being LGB, they are welcome here.

We are here to separate from the T(Q+++), and demonstrate the reasons why.

EDIT: If you do want to be more fast-and-loose with your words ... for now, we know of s/ThereAreTwoGenders. If anyone does make a sub that is strictly LGB with no limits, let us know and we'll share in the sidebar so users know there is another space.

[–]hufflepuff-poet 26 insightful - 1 fun26 insightful - 0 fun27 insightful - 1 fun -  (4 children)

What about his hands made him a lesbian?! They were huge and poorly polished, everything about that video screamed "I am a man. I can never be a lesbian!"

[–]julesburm1891 30 insightful - 3 fun30 insightful - 2 fun31 insightful - 3 fun -  (3 children)

He’s seen lesbians making memes about keeping two nails short so we can finger our lady. He hasn’t grasped that this is a joke that a defined group of people are making about our sex lives. Mr. Video Guy doesn’t get that no lesbian actually does this in real life. We just are talking shit to laugh. But he’s rolling in thinking if he participates, it makes him a real lesbian.

[–]yousaythosethingsFind and Replace "gatekeeping" with "having boundaries" 20 insightful - 3 fun20 insightful - 2 fun21 insightful - 3 fun -  (1 child)

This is an excellent point. I don’t know anyone with the “lesbian manicure” IRL. I think it looks ghastly and tbh if a lesbian had it, I would assume she’s bad at sex.

[–]julesburm1891 15 insightful - 3 fun15 insightful - 2 fun16 insightful - 3 fun -  (0 children)

Yeah. Or that she was obnoxious and always had to talk about how gay she was. Or that she was a virgin. Idk. I’ve never seen it in seriousness and I wouldn’t be on board if I did.

[–]Elvira95Viva la figa 13 insightful - 7 fun13 insightful - 6 fun14 insightful - 7 fun -  (0 children)

There is a femme lesbian on the comment who actually does it lol

[–]xanditAGAB (Assigned Gay at Birth) 20 insightful - 10 fun20 insightful - 9 fun21 insightful - 10 fun -  (2 children)

Such big hands you have, my dear

[–]reluctant_commenter 2 insightful - 2 fun2 insightful - 1 fun3 insightful - 2 fun -  (1 child)

Made me laugh out loud, thanks. Red Riding Hood is such a relevant reference here.

[–]xanditAGAB (Assigned Gay at Birth) 6 insightful - 2 fun6 insightful - 1 fun7 insightful - 2 fun -  (0 children)

The video could be parody, he wants to show proof of being a female lesbian and then two ginormous male hands come into frame.

[–]Elvira95Viva la figa 19 insightful - 6 fun19 insightful - 5 fun20 insightful - 6 fun -  (9 children)

Wow, this lesbian has such long fingers, as a small-hand owner I'm so jealous. But what's matters is how you use them not the size... and beinga real woman while using them... :D

[–]ArthnoldManacatsaman🇬🇧🌳🟦 14 insightful - 1 fun14 insightful - 0 fun15 insightful - 1 fun -  (6 children)

As someone with short, stubby little fingers I appreciate this.

[–]Elvira95Viva la figa 16 insightful - 1 fun16 insightful - 0 fun17 insightful - 1 fun -  (5 children)

My fingers are just small since I'm small, but not stubby. Kinda pianist fingers. But for a lesbian fingers lenghts are perticulary important, but I always say, women hot spot are outside and first 2-3 inches of vaginal canal, you don't need long fingers to please a woman. Yet, I can't deny that I'm attracted to long fingers ahah

[–]oofreesouloo⚡super lesbian⚡ 11 insightful - 1 fun11 insightful - 0 fun12 insightful - 1 fun -  (4 children)

It's very funny you're talking about this, because since I'm a kid basically I've been told I have very big hands in comparison to my height and body proportions. And a funny thing is both of the two women I seriously dated loved my hands, one of them told me I had the most beautiful hands a woman could have and the other told me she wanted to marry my hands 🤣 obviously I never told the last one that she wasnt the only one enjoying my hands because I wanted her to feel special 😝 I have long thin fingers and tbh it seems to be one of my most attractive features. Honestly, as a lesbian, it was really pleasing to have my hands complimented, when one of them told me she thought my hands were big was really hot.

[–]Elvira95Viva la figa 9 insightful - 1 fun9 insightful - 0 fun10 insightful - 1 fun -  (3 children)

Lucky bastard lol You got one of the most attractive lesbian feature. Wait you were dating two chicks at the same time behind their backs? lol

Although your hands are a bit wasted to me honest lol Since you like to be fucked more than fucking LMAO Nobody will ever praise my small hands but they could praise my ability to use them and tongue or well, my agility to pussy ride, I suppose ahah

PS: Is your nickname after the handmaiden's tale series?

Oh, VioletRemi has beautiful long pianist fingers too. I'm so attracted to them. They're meant to fuck women.

[–]oofreesouloo⚡super lesbian⚡ 7 insightful - 1 fun7 insightful - 0 fun8 insightful - 1 fun -  (2 children)

Oh I want to use my hands believe me ;) but it's true that I tend to use them less than a more active woman in sex. And no, I didn't date them at the same time. But when I'm with a woman, I want her to feel special and confident, so I never make comparisons to other women I've been or dated. It's more or less how bottom gay men lie to their tops in bed and say their dicks are huge just to make them feel confident haha 😝 I don't lie, but I kind of will do everything in order for her to feel "unique" or "special" even though she might not be doing anything much different from other women I've been before lmao.

[–]Elvira95Viva la figa 8 insightful - 1 fun8 insightful - 0 fun9 insightful - 1 fun -  (1 child)

Aww, so cute and caring, almost heart-melting lol I like to make someone feel special too.

[–]oofreesouloo⚡super lesbian⚡ 6 insightful - 1 fun6 insightful - 0 fun7 insightful - 1 fun -  (0 children)

Thank you haha.

[–]reluctant_commenter 4 insightful - 1 fun4 insightful - 0 fun5 insightful - 1 fun -  (1 child)

But what's matters is how you use them not the size... and beinga real woman while using them... :D

Sorely tempted to make a meme about this. I should just follow all your comments, you're a great source of inspiration hahaha.

[–]Elvira95Viva la figa 6 insightful - 4 fun6 insightful - 3 fun7 insightful - 4 fun -  (0 children)

Aww, I'm so honored to be your inspiring muse ;) LMAO

[–]RippoffOfLoveSS | Overuses quotation marks 18 insightful - 7 fun18 insightful - 6 fun19 insightful - 7 fun -  (0 children)

Great, even god damn hands are more important than genitals now?

[–]sneeuweekhoorn 13 insightful - 9 fun13 insightful - 8 fun14 insightful - 9 fun -  (0 children)

If all my nails are short does that mean I'm not a lesbian then?

[–]RedEyedWarriorGay | Male | 🇮🇪 Irish 🇮🇪 | Antineoliberal | Cocks are Compulsory 16 insightful - 1 fun16 insightful - 0 fun17 insightful - 1 fun -  (0 children)

His facial features tell it all.

[–]NeedMoreCoffee~=[,,_,,]=^_^= 13 insightful - 1 fun13 insightful - 0 fun14 insightful - 1 fun -  (0 children)

I just can't with these people.

[–]MyLongestJourney 10 insightful - 4 fun10 insightful - 3 fun11 insightful - 4 fun -  (0 children)

"Ok,you are not a lesbian".

[–]reluctant_commenter 4 insightful - 1 fun4 insightful - 0 fun5 insightful - 1 fun -  (0 children)

It is ironic that he says "look at my hands and tell me I'm not a lesbian" when his hands give away that he is not.